środa, 7 sierpnia 2013

obóz lato 2013: dzień 5

29°C
Aktualnie: Bezchmurnie
Wiatr: płn.-zach. z szybkością 3 km/h
Wilgotność: 33%

Dzień regeneracyjny. Wycieczka rowerowa dookoła Jakuszyc. Premiera mojego kasku i górskiego rowerowania również. To nie jest to samo, co trasa po rowerowej ścieżce na Ursynów i z powrotem...

Foto obozybiegowe.pl

Na zjazdach i równych odcinkach radziłam sobie naprawdę dobrze. Gorsze były podjazdy, szczególnie strome podjazdy. Raz zleciał mi łańcuch, drugi raz udało się, że nie... 


W ciągu kilku godzin pedałowania mieliśmy dwa dłuższe postoje. W Chatce Górzystów na naleśniki oraz nad Izerką, gdzie moczyliśmy członki w cudownie zimnej wodzie.

Nad Izerką. Foto własne.

W sumie zrobiliśmy ponad 33 kilometry. Z taką prędkością maksymalną, to nigdy nie grzałam!



Po kolacji rozciąganie w basenie. Radosne rozciąganie, oczywiście. 

Foto obozybiegowe.pl

Foto obozybiegowe.pl

Nauka pływania pozostaje, jak na razie, celem na emeryturę! Mam więc czas.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz