środa, 28 sierpnia 2013

walka o szybkość, odc. 2


25°C
Aktualnie: Częściowe zachm.
Wiatr: płn.-zach. z szybkością 13 km/h
Wilgotność: 64%

Trening w odmiennych niż tydzień temu warunkach. Ciepło, sucho i przyjemnie. Na początek rozgrzeweczka - rundka wokół Kanałku a potem ćwiczenia przy płocie Agrykoli. Tu ujawniła się wartość dodana treningu - KOMARY. Cięły niemiłosiernie i odpuszczały tylko podczas biegu...

Tym razem biegane były:
  • tysiączki (dwa razy z minutową przerwą), 
  • cztery dwusetki (przerwa 200 metrów) 

i znowu:
  • tysiączki (dwa razy z minutową przerwą), 
  • dwie dwusetki (przerwa 200 metrów).
Tempowy plan do wykonania to tysiączki w czasie 5:30 lub lepiej i dwusetki około 50-52 sekund.

Realizacja 1000 metrów:
  1. czas: 5:19, tempo 5:19,
  2. czas: 5:25, tempo 5:25,
  3. czas: 5:33, tempo 5:33,
  4. czas: 5:30, tempo 5:30.

Pierwszy tysiączek
W sumie... to nie sądziłam, że jestem w stanie utrzymywać takie tempo dłuuugo, czyli kilometr... Nowa wiedza o sobie nabyta.

Realizacja 200 metrów:
  1. czas: 0:47, tempo 3:53,
  2. czas: 0:48, tempo 3:53,
  3. czas: 0:52, tempo 4:18,
  4. czas: 0:53, tempo 4:19.


Jestem w szoku, że rozpędzam się poniżej czwórki. W sprincie, co prawda, ale jednak... Kolejne nowe doświadczenie.

W trakcie biegania zauważyłam, że na Agrykoli odbywają się jeszcze dwa inne, zorganizowane treningi. Jeden biegowy (polskojęzyczny), drugi sprawnościowy triathlonistów (anglojęzyczny). Spotkałam znajomego biegacza, z którym udało się nawet pogadać trochę przy jednym z moich tysiączków. O czym? Oczywiście, o planach biegowych i naszej formie. Zagadana mknęłam z nim tempem 05:05 pół okrążenia stadionowego i później mocno zwalniałam, aby nie spuchnąć i wytrzymać do końca. 

Po treningu o rozciąganiu nie było mowy, bo komary obsiadały nas jak w zmasowanym nalocie...

Kilka dni po treningu drużyna obozybiegowe.pl otrzymała zaproszenie od triathlonistów na towarzyskie ściganko czterech drużyn na dystansie 10 kilometrów, które odbędzie się we wrześniu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz